שאלות ותשובות

המלון ממוקם ברובע דרכי הבשמים במצפה רמון, זהו אזור תעשייה בעבר שהיום הוסב להיות אזור שוקק של מסעדות, בתי קפה וגלריות.

לנוחיותכם, מדיניות הביטולים מופיעה במלואה באתר שלנו תחת הכותרת "מדיניות ביטולים"

שימו לב- הזמנות שנעשו דרך אתרי הזמנות שונים כגון BOOKING , יש לפנות לצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר ההזמנה. אין ביכולתנו לשנות הזמנות אלה

בכדי לשנות או לבטל הזמנה קיימת שנעשתה באתר הבית או טלפונית נבקש מכם לכתוב לנו מייל המכיל את פרטי ההזמנה ומהות השינו/ביטול וליצור עמנו קשר טלפוני לוידוא הגעת המייל וטיפול בהזמנה. 

אנא משתדלים להענות לבקשותכם, גם אם זה צריך לכופף מעט את תנאי הביטול. כל הזמנה לגופה. שמחים לעמוד לשרותכם

לעוד פרטים  כנסו לפה.

כשר חלבי בכשרות של רבנות מקומית מצפה רמון

אנו מגישים ארוחות ערב לקבוצות מעל 14 סועדים בהזמנה מראש. בהזדמנויות מיוחדות נגיש ארוחות שישי בהרשמה מראש, עליהן נעדכן שבועיים מראש לפחות.

לקבוצות קטנות יותר נוכל להמליץ על מסעדות ועל קייטרינג בהתאם לצורך.

ניתן להדליק מדורה בחניון נחל חווה הנמצא במרחק של 300 מטר מאיתנו.

ללנים במתחם הסלון וביחידות הגן והסוויטה אין אפשרות לבשל במטבח המלון מטעמי כשרות. ללנים בIBEX GET TOGETHER המתחם הלינה הפרטי, יש מטבח בו ניתן לבשל.
קבוצות הלוקחות את מתחם הסלון ויחידות הגן והסוויטה יכולות לעשות מנגל במתחם החצר.

ישנה בריכה קטנה ללא מציל, השימוש בה באחריות האורחים.

במתחם הסלון וביחידות הגן והסוויטה ישנן 38 מיטות סך הכל. במתחם הלינה הפרטי יש 12 מיטות.
ניתן להוסיף 4 לולים ומזרונים לפי הצורך.

בחדרי הגן והסוויטה יש טלויזיה בתוך החדר המחובר לYES, במתחם הסלון יש טלויזיה חכמה עם ערוצים באזור המשותף בלבד.

לבאי המלון יש חניה ללא תשלום ברחוב מול המלון. במידה ויש צורך בחנייה לרכבי שטח כגון טרקטורונים, ג׳יפים, אופנועים, RZR, אופניים יש חניה בתוך רחבת המלון, עם זאת, המלון אינו אחראי לגנבות.

לקבוצות ניתן לסגור פעילות מאורגנת דרך צוות המלון, לפרטיים אנו יודעים להמליץ על תיירני מצפה רמון בכל התחומים.

חשו להבהיר שאיננו אחראים על ההזמנה שבצעתם. המחיר או תנאי הביטול שרשומים באתרים השונים

מבחינתנו הם כמו סוכנים שדרכם בצעתם את ההזמנה

אנו נשתדל לעזור ככל שניתן

כדי לבטל/ לשנות הזמנה עליכם להכנס למייל אישור ההזמנה שנשלך אליכם מאתר ההזנות

לרוב מיילים אלה מכילים תיבה שכתבו בה "לשינוי/ביטול הזמנה"

במידה ואין תיבה או לא מצאתם את המייל, כנסו לאזור האישי שלכם באתר, הפרטים מופיעים במיילים שנשלחו אליכם לאחר ביצוע ההזמנה

האפשרות האחרונה שתמיד עוזרת אך מצריכה סבלנות היא ליצור קשר טלפוני עם האתרים costumer service. את מספרי הטלפון שלהם תוכלו למצוא בחיפוש בגוגל. בהצלחה

דילוג לתוכן